مدیر کل ارشاد یزد تاکید کرد؛
تولید ثروت با بهرهمندی از برندسازی و عرفی سرمایههای نمادین
فرهنگي
بزرگنمايي:
یزد آنلاین - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فرامین رهبر انقلاب و نامگذاری سال جاری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گفت: کالا، ابعاد گوناگونی دارد که یکی از ابعاد آن فرهنگی است لذا باید در جهت تولید، ترویج و مصرف این نوع کالا نیز اهتمام بیشتری صورت گیرد.
به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «مجید جوادیان زاده» در نشست با هنرمندان شهرستان اردکان ،تاکید کرد: از طریق برند سازی و معرفی سرمایههای نمادین باید به بهترین نحو ممکن در جهت تولید ثروت بهرهبرداری و استفاده کنیم.
به گفته وی، برند سازی درجهت معرفی ظرفیتهای هر استان و شهرستانی برعهده اهالی فرهنگ و هنر است و هنرمندان، پیشقراول و پیشتازان در این زمینه هستند.
وی گفت: در حال حاضر، سرمایهها در جوامع پیشرفته به بعد اقتصادی صرف نمیشود بلکه سرمایههای اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروزی میزنند.
جوادیان زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم به جای صرف منابع اقتصادی از نمادهای فرهنگی، نمادین و تاریخی در جهت تولید ثروت بهرهمند شویم.
وی با اشاره به توانمندی هنرمندان شهرستان اردکان،گفت: اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردکان میتوانند از وجوه نمادین این شهرستان، بیشترین بهرهبرداری و استفاده را داشته باشند.
انتهای پیام
-
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۵۶
-
۱۷۸ بازديد
-
-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/23804/