سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جادهای استان یزد:
امکان برقراری ارتباط رانندگان حملونقل عمومی با مسئولان فراهم شد
سياسي
بزرگنمايي:
یزد آنلاین - یزد ـ سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای یزد از امکان برقراری ارتباط میان رانندگان وسایل نقلیه عمومی با مسئولان اداره راهداری و حمل و نقل جادهای به طور مستقیم خبر داد.
سعید برازنده مقدم اظهار داشت: در پی اعتراضهایی که رانندگان وسایل نقلیه عمومی به ویژه کامیونها در خرداد ماه داشتند و بسیاری از آنها در پایانههای بار و جادهها تحصن کردند، نمایندگان آنها دیدارهایی با مسئولان داشتند که خوشبختانه در پی این دیدارها، خواستههای به حق رانندگان پیگیری شد.
وی با اشاره به برخی از این درخواستها افزود: افزایش نرخ حمل و نقل بار، حذف واسطه توزیع تایر خودروها، برخورد با شرکتهای متخلفی که برای رانندگان مشکل ایجاد میکنند، بخشی از این درخواستها بود.
برازنده مقدم خاطرنشان کرد: افزایش نرخ بر اساس تعرفه جدید انجام شد و با شرکتهای حمل و نقلی که برای رانندگان مشکلاتی ایجاد میکردند نیز با تشکیل کمیسیون ماده 12 مبنی بر نظارت بر عملکرد شرکتها برخورد شد به نحوی که پنج شرکت حمل و نقل بین یک تا سه ماه پلمب شدند.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان یزد با اشاره به سایر اقدامات انجام شده، یادآور شد: در مجموع 57 خواسته رانندگان یا انجام شده یا در حال پیگیری برای اجرا است.
وی با اشاره به اینکه یکی از درخواستهای رانندگان، برقراری ارتباط مستقیم بین آنها و مسئولان اداره راهداری از راههایی به جز صندوق پستی مستقر در پایانهها بوده است، افزود: در این راستا اطلاعیهای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور صادر شده که این اطلاعیه در حاشیه جادهها، مبادی ورودی و خروجی شهرها، مراکز معاینه فنی خودرو و ... نصب شده است.
برازنده مقدم عنوان کرد: بر اساس مندرجات موجود در این اطلاعیه، رانندگان از این پس میتوانند مسائل خود را از طریق سامانه تلفن 141 با داخلی 5 یا سامانه پیامکی 3000141 یا پایگاه اطلاعرسانی www.141.ir یا صندوق پستی 141553773 با مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای به طور مستقیم در میان بگذارند.
وی افزود: پاسخها نیز بلافاصله توسط اداره راهداری هر استان به رانندگان ارائه میشود و سازمان راهداری کشور بر کل این روند نظارت دارد.
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/35348/