امام جمعه مهریز:
مدیران، پاسخگوی انتقادهای سازنده مردم باشند
اجتماعي
بزرگنمايي:
یزد آنلاین - یزد - امام جمعه مهریز گفت: مدیران اجرایی بر حسب وظیفه قانونی خود باید به صورت دقیق ، شفاف و صادقانه، پاسخگوی انتقادهای درست مردم باشند و مطالبات آنها را تا حصول نتیجه، رسیدگی کنند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز سه شنبه در نشست شورای اداری مهریز با اشاره به اینکه هر اعتراضی بر خلاف مصالح کشور و نظام نیست و مردم حق اعتراض و انتقاد دارند افزود: باید حرف های صحیح مردم شنیده و پاسخگو باشیم.
وی ادامه داد: بین مردمی که مطالبات صنفی و حقیقی دارند با افراد معاند و ضد انقلاب تفاوت وجود دارد بنابراین مسوولان باید مسائل و مشکلات مردم را دقیق و لحظه به لحظه رصد کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تصریح کرد: اکثر مسائلی که مردم مطرح می کنند اقتصادی و صنفی و برای رسیدن به حق و حقوق است که باید توسط مدیران مرتبط با سعه صدر رسیدگی و پاسخ متقن داده شود.
محی الدینی به اهمیت برخورد مناسب با ارباب رجوع در اداره ها و نهادها با مردم توسط مسوولان و کارمندان اشاره و بیان کرد: از هرگونه عملی که موجب نارضایتی مردم می شود باید به شدت پرهیز کرد.
به گفته امام جمعه مهریز مردم از ارکان همیشگی نظام و انقلاب اسلامی هستند و لحظه ای به رغم جنگ روانی دشمنان دست از آرمان های کشور بر نمی دارند ، بنابراین خدمت به آنها یک عبادت و کار انقلابی و ملی است.
محی الدینی گفت: باید مدیران، پیگیر حل و فصل امور مختلف و مسائل معیشتی مردم باشند و زمینه جلب مشارکت آنها را به همراهی با نظام در عرصه های مختلف فراهم نمایند.
در این جلسه معاون فرماندار و همچنین بخشدار مرکزی مهریز بر برنامه های دولت در انجام طرح های فرهنگی و عمرانی در شهر و روستاها و پیگیری برای جذب بودجه امسال شهرستان توسط مدیران تاکید کردند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/35546/