خبر یزد

آخرين مطالب

تیم‌‌داری ترمه دستجردی یزد در لیگ دسته دوم در هاله‎‎ای از ابهامغ مدیر عامل: مجموع قراردادهای بازیکنان تیم را می‏‏توان در گینس ثبت کرد ورزشي

تیم‌‌داری ترمه دستجردی یزد در لیگ دسته دوم در هاله‎‎ای از ابهامغ مدیر عامل: مجموع قراردادهای بازیکنان تیم را می‏‏توان در گینس ثبت کرد
  بزرگنمايي:

یزد آنلاین - مدیر عامل تیم فوتبال دسته دومی ترمه دستجردی یزد ‎با بیان این که تداوم حضور این تیم در عرصه فوتبال کشور و احترام به شور و شعور ایجاد شده در بین جوانان و فوتبال ‎‎ دوستان نیازمند همیت و حمایت معنوی مسئولان استان است، مجموع قراردادهای بازیکنان این تیم در فصل جاری را تنها 40 میلیون تومان و قابل ثبت در کتاب رکوردهای گینس خواند. به گزارش ایسنا - منطقه یزد، دکتر «سید علی پاکزاد مقدم» در نشست هم اندیشی با اهالی رسانه‎‎های استان به نامه کمیته انظباطی فیفا مبنی بر محکومیت باشگاه فولاد یزد به عدم اجرای رای کیته وضعیت بازیکنان فیفا در رابطه با شکایت و مطالبه 400 میلیون تومانی مربی «دینکو جلیسیچ»، اظهار کرد: از سوی فدراسیون فوتبال آخرین مهلت پرداخت این بدهی را برای این نماینده لیگ دسته دوم فوتبال استان را نهایتاً تا تاریخ 29 شهرویورماه جاری اعلام کرد.
وی تصریح کرد: متاسفانه علی‎‎رغم توافق اولیه در هنگام واگذاری امتیاز تیم فولاد یزد به ترمه دستجردی که در حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و نماینده فولاد یزد برگزار شد مبنی بر پرداخت بدهی‎‎های تیم مذکور تا قبل از واگذاری این تیم، باشگاه فولاد تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداده است و تکلیف آینده تیم و فوتبال یزد اصلاً مشخص نیست.
پاکزاد مقدم اظهار کرد: این در حالی است که با تقبل مسئولیت این تیم توسط ترمه دستجردی شور و شعف خاصی در بین جوانان و فوتبال دوستان یزدی شکل گرفته و حتی در هر تمرین تیم شاهد حضور تعداد زیادی از فوتبالیست‎‎های یزدی برای انجام تست آمادگی جهت حضور در تیم هستیم.
وی با اشاره به تقبل سرمربی‏‏گری تیم توسط «هوشنگ کیا» بازیکن نام آشنای فوتبال یزد یک روز قبل از بازی هفته دوم رقابت‌‌های لیگ، گفت: تیم در بازی اخیر خود پس از یک سفر 16 ساعته با اتوبوس عازم رشت شد و به رغم این که ترکیب تیم در لحظه شروع بازی مقابل داماش گیلانیان و بر سر زمین بسته شد، در دومین هفته بازیها متحمل شکست دو بر صفر شد.
مدیر عامل تیم ترمه دستجردی با بیان این که مجموع قراردادهای بازیکنان تیم 40 میلیون تومان است و می‎‎توان آن را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد، عنوان کرد: بازکنان تیم قراردادهای خود را سفید امضاء کرده‎‎اند ولی به منظور ایجاد انگیزه در بازیکنان برای آنها پاداش در نظر گرفته‎‎ایم که در صورت کسب جایگاه‎‎های اول تا سوم در گروه خود تا هر کدام حدود 40 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.
وی مهمترین دغدغه کنونی تیم ترمه دستجردی را موضوع بدهی‎‎های تیم از دوره‎‎های گذشته و عدم پای‎‎بندی مسئولان قبلی به پرداخت این بدهی‎‎ها و عمل به تعهداتشان ذکر کرد و تنها خواسته مسئولان تیم جدید را تناه و تنها حمایت معنوی و همیت برای رفع این مشکل تیم خواند.
پاکزاد مقدم با بیان این که با توجه به استعدادهای موجود در فوتبال استان و پتانسیل فوتبال یزد برای دستیابی به جایگاه بالایی در فوتبال کشور، نگاه مسئولان جدید تیم را بلندمدت بیان کرد و گفت: حتی برای آشتی دوباره تماشاگران برنامه‎‎های متعددی مانند پخش تلویزیونی مسابقات، تشکیل کانون هواداران و طراحی کارتهای بانکی برخوردار از تخفیف‏‏های خرید و ایجاد مشوقهای لازم برای حضور بیشتر تماشاگران در ورزشگاه با همکاری مجموعه اسپانسرهای همکار مد نظر مسئولان تیم است.
«مهدی دستجردی» رییس هیات مدیره تیم نیز در این نشست به کش و قوسهای متعدد برای واگذاری امتیاز تیم و تعهداتی که مسئولان قبلی تیم با وجود محضری شدن آن به آن پای ‎ بند نبوده‎‎اند، اشاره کرد و گفت: برخلاف برخی اظهارات مبنی بر هدف تبلیغاتی برای ورود ترمه دستجردی به عرصه فوتبال، تنها هدف ما برندسازی و تبلغات نبوده است چرا که گزینه‏‏های بهتر و به صرفه ‎‎ تری برای تبلیغات پیش روی مجموعه ترمه دستجردی بود و هدف عمده ما کمک به رونق و پیشرفت فوتبال استان در شرایط حاکم بر این رشته ورزشی استان بوده است و بر این هدف باور داریم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به حمایت مسئولان استان برای رفع مشکل بدهی‎‎های تیم، تاکید کرد: در صورت بی ‎ توجهی مسئولان استان قطعاً تیم با کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‎‎تر مواجعه خواهد شد و این توهین به شور و شعور فوتبال‎‎دوستان استان خواهد بود.
«مجتبی‎‎ بی‎طرف» سرپرست تیم ترمه دستجردی نیز در این نشست به شرایط سخت تشکیل این تیم در لحظات شروع رقابت‎‎های لیگ و نیز بازی اخیر آن در رشت اشاره کرد و گفت: بازی بعدی تیم پس از استراحت درهفته سوم و در صورت رفع مشکلات مذکور، روز پنجم مهرماه خواهد بود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/6145/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آخرین تصمیم دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

تعطیلی مدارس یزد فردا 5 اردیبهشت 1402 (بارش باران)

تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد

بارش شبانه و کم سابقه باران در یزد | شدت بارش‌ها را ببینید

تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد

سیل در روستای ده‌جمال بهاباد

وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی

دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند

(ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

چه کسی می داند...

هند به دنبال ماموریت‌های فضایی بدون زباله تا سال 2030

سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم

چهار محور در استان مسدود است

رتبه 28 استان یزد در میزان بارندگی در کشور

گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی

بارش کم‌سابقه باران در یزد

آبگرفتگی و سیلاب در خیابان‌های یزد

جاری شدن روان آب ناشی در شهر ستان یزد و تفت+فیلم

سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد

جاری شدن سیل در استان یزد

ورود سیل قدرتمند به رودخانه اصلی شهر تفت

چه چیز داری با خویشتن که دیدارت...

پرش فضانورد و ماجراجوی اتریشی از فاصله ی حدود 39 کیلومتری زمین

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه

کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند

برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود

«مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها

سیستم بادبان خورشیدی پیشرفته ناسا؛ شاهکار جدید فناوری‌ فضایی!

دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود

تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد مهار شد

نبودی در دلم انگار طوفان شد، چه طوفانی!

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی horsehead و Orion

ناسا نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ را به‌ نمایش گذاشت

فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند

شعرخوانی زیبا از باران نیکراه

تلاش محمد دلاوری برای شکافتن هسته در سازمان انرژی اتمی

اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی

مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد

جاری شدن سیل در بهاباد یزد (فیلم)

(ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد

شهروندان کشتار غیرمجاز دام را گزارش کنند

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!

بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور