خبر یزد

آخرين مطالب

قتل خانم دندانپزشک بر سر خرید و فروش سهام گفتگو

قتل خانم دندانپزشک بر سر خرید و فروش سهام
  بزرگنمايي:

خبر یزد - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از کشف جنایتی خبر داد که در آن جسد یک خانم دندانپزشک پس از کشته شدنش به آتش کشیده شده بود
قتل خانم دندانپزشک بر سر خرید و فروش سهام
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: ساعت 23:00 مورخه 1397/9/20 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک آتش سوزی به کلانتری 176 حسن آباد اعلام شد. با حضور مأموران در محل اعلام شده در یک زمین کشاورزی در منطقه فشافویه، جسد کاملا سوخته شده ای کشف شد که بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.
با انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به یک خانم است که به علت شدت سوختگی عملا امکان شناسایی آن وجود نداشت.
همزمان با کشف جسد سوخته شده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق پرونده فقدان افراد اطلاع پیدا کردند که پرونده فقدان یک خانم 40 ساله در کلانتری 126 تهرانپارس تشکیل و در حال رسیدگی است؛ همسر این خانم پس از شناسایی جسد متعلق به همسرش، گفت: همسر بنده در یک مطب پزشکی به عنوان دندانپزشک مشغول به کار بود و صبح روز مورخه 1397/9/20 نیز همچون روال همیشگی جهت رفتن به مطب با کرایه ی آژانس به محل کارش رفت اما پس از گذشت چند ساعت و در تماسی که با محل کارش داشتم، همکارانش عنوان کردند که او مراجعتی به مطب نداشته است.
کارآگاهان اداره دهم با شناسایی راننده آژانس اطلاع پیدا کردند که مقتوله در مسیر رفتن به محل کارش، به صورت تلفنی با شخصی مشاجره داشته و پس از پایان تماس خود از راننده آژانس خواسته تا با تغییر مسیر، وی را به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب برساند؛ راننده آژانس در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه خانم دکتر را به مقابل ایستگاه مترو رساندم، ایشان سوار یک پرشیا سفید رنگ با یک سرنشین آقا شد و من نیز محل را ترک کردم.
با توجه به اظهارات راننده آژانس خودرو، کارآگاهان به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب مراجعه و در بررسی تصایور دوربین های مداربسته ی محدوده ایستگاه موفق به شناسایی خودرو پرشیا سفید رنگی شدند که مقتوله در حال سوار شدن به آن بود.
با شناسایی مالک خودرو پرشیا به هویت سعید. ز ( 45 ساله) در منطقه مشیریه، کارآگاهان اقدام به دستگیری وی کردند؛ سعید در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جنایت شد اما پس از ارائه دلایل و شواهد غیرقابل انکار بویژه تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته به ناچرا لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.
سعید در خصوص ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: چندی پیش سهامی به مبلغ 120 میلیون تومان خریداری کرده و پس از مدتی به پشتوانه ی سهام، یک وام 60 میلیون تومانی دریافت کردم؛ پس از مدتی تصمیم به فروش سهام خود گرفته و بواسطه یکی از دوستان سهام را به خانم دکتر فروختم و ایشان نیز تمامی پول سهام را پرداخت کرد. در زمان انتقال سهام به مقتوله متوجه شدم که انتقال قانونی سهام تنها پس از تسویه‌ی کامل وام دریافتی امکان پذیر است؛ به همین علت از مقتوله درخواست زمان کرده تا وام دریافتی را تسویه کنم و ایشان نیز چندین نوبت به بنده فرصت داد اما با این وجود نتوانستم وام خود را تسویه کنم تا اینکه صبح روز مورخه 1397/9/20 خانم دکتر با من تماس گرفت و زمانی که به ایشان عنوان کردم که هنوز اقدامی در خصوص تسویه‌ی وام صورت نگرفته، تهدید کرد که از بنده به اتهام کلاهبرداری شکایت خواهد کرد؛ از ایشان خواهش کردم تا حضورا ملاقات کنیم و به پیشنهاد بنده به مقابل ایستگاه مترو جوانمرد قصاب آمد و آنجا سوار ماشین بنده شد؛ در طول مسیر حرکت به سمت محل کار خانم دکتر از ایشان درخواست مهلت دوباره کردم اما ایشان دیگر حاضر به دادن فرصت نبود و مجددا تهدید خود مبنی بر طرح شکایت را تکرار کردند؛ در یک لحظه کنترل خودم را از دست داده و با فشار دادن گلوی خانم دکتر ایشان را خفه کردم؛ بی هدف به مسیر خود ادامه دادم تا از شهر خارج شده و وارد جاده منتهی به فرودگاه [امام خمینی (ره)] شدم. در نقطه ای خلوت جسد را از ماشین پیاده کرده و با بنزین داخل صندوق عقب، جنازه را به آتش کشیده و به سرعت از محل دور شدم.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی رئیس شعبه 102 دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه صادر و متهم جهت انجم تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
منبع: shia-news.com

لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/71843/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری کلاس مربیگری درجه B آسیا در یزد

تجمع اتباع یزد در حمایت از حمله ایران به اسرائیل

مشکل صادرات واحد‌های تولیدی حل می‌شود

زباله گردها دختر تهرانی را دزدیدند

تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد

آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد

اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال

میزبانی چادرملو از نفت و گاز گچساران

مدیرکل دامپزشکی یزد: با کشتار غیرمجاز دام برخورد می‌شود

ثبت رکورد جدیدی در نمایشگاه بین‌المللی یزد

قتل راننده تاکسی ترکیه ای به دست مسافر ایرانی

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار

ماجرای دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

فعالیت 103 اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد

برخورد قضایی با پرنده فروشان دوره گرد در بافق

تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت

امید آفرینی و مشارکت عمومی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

«از هرات تا تهران» آماده نمایش شد/2 انتصاب در انجمن سینمای جوانان

استاندار یزد: گره‌های ذهنی حجاب پاسخ داده شود

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

به‌کارگیری توانمندی داخلی در تعمیر تجهیزات خط میبد - نائین

اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک

پیروزی نماینده بافق در مرحله پلی‌آف فوتسال

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

رشد درآمد‌های وصولی گمرک یزد

کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد

اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارت به شبکه زیرساختی قنوات

«از هرات تا تهران» آماده نمایش شد

دستگاه‌ها وظایف خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی‌تر دنبال کنند

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

رشد 7 برابری استقبال از رویداد ایده شو

افتتاح طرح‌های بزرگ در بهاباد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

بررسی و کنترل وضعیت آبگیری بندهای تغذیه مصنوعی در حین وقوع سیل

دلیل تعویق بهره برداری خط انتقال آب از دریا به استان چیست؟

طرح‌های بزرگی در بهاباد افتتاح می‌شود