مدیر کل ارشاد یزد اعلام کرد:
یزد نیازمند اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران
فرهنگي
بزرگنمايي:
خبر یزد - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این که یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است، گفت: تاکنون 1833 باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در استان راهاندازی شده است .
به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «مجید جوادیان زاده» در نشست ستاد هماهنگی پایتخت کتاب ایران با بیان اینکه شعار ما جهت تشکیل این باشگاهها «یزد، شهر جهانی، هزار باشگاه دانایی» بود، اظهار کرد: علیرغم این که از ابتدای سال در برنامهریزی انجام شده تعداد یکهزار باشگاه مدنظر بود، خوشبختانه تاکنون یکهزار و 833 باشگاه راهاندازی شد .
وی ادامه داد: طی بررسی انجام شده خوشبختانه استان یزد، دومین استان کشور از نظر کمی و خرید کتاب و فعالیتهای باشگاههای کتاب و کتابخوانی انتخاب شده است .
وی افزود: یزد نیازمند یک اراده عمومی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران است که امیدوارم این برند فرهنگی با تلاشهای موثری که انجام شده است، امسال نصیب آن شود .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین به برخی از طرحهای مهم یزد برای پایتخت کتاب ایران اشاره کرد و در عین حال از بخش خصوصی و حوزه صنعت خواست در حوزه فرهنگ سرمایه گذاری و همکاری بیشتری را داشته باشند .
جوادیان زاده در پایان با اشاره به اقدامات شایسته و ارزنده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تشکل و موسسات غیردولتی در حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد که همکاری بخش خصوصی برای کسب برند پایتخت کتاب ایران برای یزد موثر است .
انتهای پیام
-
يکشنبه ۱۶ دي ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷:۳۲
-
۲۷ بازديد
-
-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/73223/