مدیر کل میراث فرهنگی تاکید کرد؛
رضایت بیشتر گردشگران در گروی استانداردسازی هتلهای یزد/لزوم ساماندهی 3000 خانه مسافر غیرمجاز در یزد
فرهنگي
بزرگنمايي:
خبر یزد - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با تاکید بر لزوم استاندارسازی هتلهای یزد، این اقدام را در راستای رضایت گردشگران ضروری خواند.
به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «سید مصطفی فاطمی» در جمع هتلداران استان با تقدیر از خدمات آنها در ایام نوروز 98، به ضرورت استانداردسازی هتلهای استان اشاره کرد و گفت: این امر در جهت بالا بردن خدمات کیفی به گردشگران و رفاه بیشتر مسافران لازم و ضروری است و باید در راستای ارتقای سطح استاندارسازی باید اقدامات لازم انجام شود.
وی با تاکید بر تعامل دوجانبه جامعه هتلداران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد بیان کرد: ارتباط متقابل این دو دستگاه کلید راهگشای بررسی و رفع نواقص حوزه هتلدارای و در نهایت ارتقای سطح خدمات و عملکرد هتلها در راستای توسعه گردشگری یزد خواهد بود.
فاطمی در ادامه از ضرورت ساماندهی هر چه زودتر خانههای مسافر غیرمجاز خبر داد و تاکید کرد: بیش از سه هزار خانه مسافر غیرمجاز در استان یزد به ویژه در ایام عید نوروز فعال بودند و تنها بیش از 100 مورد از این مراکز پروانهدار هستند.
وی گفت: باید خانههای مسافر غیرمجاز به منظور رفع تداخل صنفی با هتلها، جمع آوری، ساماندهی و در چهارچوب قوانین جامعه هتلها فعال شوند تا از سوی دیگر نیاز به توسعه زیرساختهای گردشگری نیز برطرف شود.
«سید امیر ناصر طباطبایی» رییس جامعه هتلداران استان هم با تاکید بر ضرورت ایجاد روابط دو جانبه اداره کل میراث فرهنگی و جامعه هتلداران، خاطرنشان کرد: هتلها و مراکز اقامتی زیرساختهای قابل توجه و از مهمترین ضرورتهای توسعه گردشگری استان محسوب میشوند.
وی با اشاره به مشکلات این جامعه، تصریح کرد: اقامتگاهها و خانههای مسافر غیرمجاز یکی از مشکلاتی هستند که با ارزان فروشی موجب مشکلاتی برای جامعه هتلداران شدند.
طباطبایی در پایان نیز با اشاره به افزایش خدمات نوروزی و افزایش نظارت بر واحدهای اقامتی و هتلها، تصریح کرد: از آنجایی که هتلها زیرساختهای ضروری و حیاتی گردشگری هستند، باید خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه دهند و خوشبختانه در ایام نوروز نیز خدمات در نهایت کیفیت و به بهترین شکل به منظور آسایش و رضایت گردشگران ارائه شد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از مدیران هتلهای داد، مشیرالممالک، جاده ابریشم، لاله، کهن کاشانه، راه و ما، والی، هتل سنتی مظفر، مهمانسرای جهانگردی یزد و هتل نیکان بافق به دلیل ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تقدیر و تشکر شد.
انتهای پیام
-
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸:۲۳
-
۱۵۶ بازديد
-
-
خبر یزد
لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/86904/