خبر یزد
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی یزد:
تولید محتوای رسانه بر اساس ذائقه مردم و تخصصی باشد
يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:23:33
خبر یزد - یزد- معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقش مهم و ضروری تولید محتوای دینی در رسانه گفت: تولید محتوای رسانه با رویکرد دینی بر اساس ذائقه مردم و تخصصی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی کارگر ظهر امروز در کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی اظهار داشت: تولید محتوای رسانه با رویکرد دینی باید به صورت تخصصی مورد توجه قرار گیرد تا بتواند نظر مخاطبان را جذب کند.
وی با بیان اینکه رسانه مهمترین ابزار برای انتقال پیام است ادامه داد: فضای مجازی از ابزارهای پیشرفته در این زمینه است که مورد استفاده در دنیا قرار گرفته و هر نوع محتوایی را در اختیار همگان قرار می دهد.
معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه در حال حاضر رسانه جزء جدایی ‌ناپذیر زندگی بشر شده است، اضافه کرد: آگاهی بخشی دینی هم امروزه از سوی رسانه ‌ها انجام می ‌شود و هر قشری به نوع خود از رسانه استفاده می‌کند.
وی با بیان اینکه رسالت اداره کل تبلیغات اسلامی در تولید محتوای رسانه با رویکرد دینی در دوبخش تامین بستر و زیرساخت و تولید محتوای قوی خلاصه می شود، عنوان کرد: تنوع در تولید محتوا برای مخاطب بسیار مهم است و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.
حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه ضرورت دارد تا در این زمینه از اقدامات مشارکتی و هدفمند بهره مند شویم اظهار داشت: می توان با برخی نهادها و دستگاه هایی که در این زمینه فعالیت داشته و اقداماتی می کنند همراه شد و به صورت مشارکتی کار را دنبال کرد.
وی همچنین خواستار تشکیل تیم تخصصی با هدف تولید محتوای فاخر و با کیفیت شد و افزود: زمانی موفقیت حاصل می شود که محتوای تولیدی، بیشترین تاثیر را در معادلات رسانه های استان در حوزه دینی داشته باشد.
معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: لازم است برنامه ریزی بر اساس شناخت و نیاز سنجی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در حوزه رسانه های اجتماعی و نوین با رویکرد دینی صورت گیرد.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/59671/تولید-محتوای-رسانه-بر-اساس-ذائقه-مردم-و-تخصصی-باشد
بستن   چاپ