تبلیغاتی که در فضای مجازی جان کاربران را میگیرد
دوشنبه 14 آبان 1397 - 09:28:44
|
|
خبر یزد - دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ضمن هشدار در مورد تبلیغات اغواکننده جراحی زیبایی در فضای مجازی گفت: مرگ و میر ناشی از این جراحیها بستگی به حوادث حین و بعد از عمل و مشکلات زمینه ای بیمار دارد تبلیغاتی که در فضای مجازی جان کاربران را میگیرد بابک نیکومرام دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی در آستانه برگزاری دومین کنگره بینالمللی بزرگان جراحی پلاستیک و زیبایی در رینوپلاستی، اظهار داشت: این کنگره به زبان انگلیسی با محور رینوپلاستی (جراحی بینی) با حضور اساتید بینالمللی و سخنرانان داخل کشور 22 تا 23 آبان ماه برگزار میشود و برای فوق تخصصهای جراح پلاستیک و متخصصین گوش و حلق و بینی دارای امتیاز بازاموزی میباشد. وی افزود: متعاقب این کنگره نیز کنگره داخلی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی 24 تا 25 آبان برگزار خواهد شد که محور آن بادیکانتورینگ است. دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه اگر جراح بینی حاذق نباشد ممکن است مشکلات مختلف تنفسی، بدشکلی و بدفرمی بینی پس از جراحی بروز کند، گفت: مرگ و میر ناشی از این جراحی بستگی به حوادث حین و بعد از عمل و مشکلات زمینه ای بیمار دارد. البته هر عمل جراحی ممکن است عوارضی داشته باشد که قبل از عمل باید تمام مخاطرات آن به بیمار اعلام شود. نیکومرام گفت: مردم به تبلیغات اغواکننده در مورد جراحیهای مختلف از جمله جراحی بینی توجه نکنند، تعداد زیادی از تبلیغات فضای مجازی توسط تکنسینهای اتاق عمل و همچنین افراد غیر پزشک انجام میگیرد که لازم است بیماران مشخصات جراح مورد نظر را از طریق مراجعه به سایت نظامپزشکی، سایت انجمن جراحان پلاستیک و سایت انجمن جراحان گوش و حلق و بینی چک کنند و نکته دیگر این است که همچنین مطمئن باشند عمل جراحی در کلینیک جراحی محدود و بیمارستانهای معتبر انجام میگیرد. منبع: jahannews.com
http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/65052/تبلیغاتی-که-در-فضای-مجازی-جان-کاربران-را-میگیرد
|