با اجرای طرح خدمات الکترونیک،
95 درصد مراجعه مردم به تأمین اجتماعی ابرکوه کاهش یافت
يکشنبه 11 آذر 1397 - 17:56:20
|
|
خبر یزد - یزد - رئیس تأمین اجتماعی شعبه ابرکوه با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید در اجرای طرح خدمات الکترونیک گفت: 95 درصد مراجعه به این نهاد کاهشیافته است. پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و فعالیت تیم جدید مدیریتی در سازمان تامین اجتماعی ، روند ارائه خدمات الکترونیک به مراجعان و مخاطبان سرعت گرفت، این کار به پشتوانه ماه ها کار تخصصی و نظر کارشناسی مدیران و کارشناسان محقق شد. در این رابطه اقدام به تعبیه لینک « خدمات الکترونیک» در سایت اصلی سازمان به منظور معرفی بیشتر خدمات شده است. عباس حمیدی زاده روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال 1397 تاکنون ، 188 میلیارد و 415 میلیون ریال برای افراد تحت پوشش پرداخت شد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد دارد. وی افزود: این میزان پرداختی در قالب تعهدات کوتاه مدت، بلند مدت ، مستمری و بیمه بیکاری به افراد تحت پوشش پرداخت شده است. حمیدی زاده بابیان اینکه 63 درصد جمعیت شهرستان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند، ادامه داد: در مجموع 11 هزار و 200 نفر بیمه شده اصلی هستند. این مسئول اضافه کرد: در هشتماهه امسال 14هزار فقره دفترچههای درمان صادر و همچنین اعتبار 45 هزار فقره دفترچه تمدید شد. این مسئول با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی ابرکوه 100میلیارد ریال مطالبات معوقه از کارگاههای تولیدی طلب دارد، یادآور شد: هماکنون هزار و 100 کارگاههای تولیدی ، فنی و صنعتی فعال شهرستان تحت پوشش هستند که 330 کارگاه از بخشودگی جرائم برخوردار شدند. مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد. 7540/ 2047/
http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/67846/95-درصد-مراجعه-مردم-به-تأمین-اجتماعی-ابرکوه-کاهش-یافت
|