خبر یزد
در جلسه کمیسیون بودجه شورای شهر یزد؛
نحوه تقسیط اسناد دریافتنی تصویب شد
شنبه 29 تير 1398 - 11:37:42
خبر یزد - یزد- سخنگوی شورای شهر یزد از تصویب نحوه تقسیط اسناد دریافتنی خبر داد.

محسن عباسی هرفته در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ادامه بررسی اسناد دریافتنی در کمیته حسابرسی شورا و کمیسیون بودجه مقرر شد چک‌ها باید مربوط به استان یزد باشد و جهت اقدام چک خارج از استان، تصمیم با کمیته تقسیط و موارد خاص خواهد بود.
وی افزود: تاریخ اخذ چک‌ها در زمان دریافت باید از اول تا بیست و پنجم هر ماه باشد و مالک می‌بایست صاحب حساب چک‌های اقساطی باشد و اخذ چک به غیر از مالک به تشخیص کمیته تقسیط خواهد بود.
وی عنوان کرد: تعویض تاریخ چک در صورتی امکان پذیر است که با تصویب کمیته تقسیط صورت گیرد.
عباسی هرفته ادامه داد: خانواده‌ای شهدا، تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و شهرداری با پرداخت 50 درصد نقدی مبالغ، می‌توانند مابقی عوارض خود را تقسیط کنند.
عباسی هرفته خاطرنشان کرد: برای سایر شهروندان تا 10 درصد نقد مابقی حداکثر یکسال پرداخت، تا 20 درصد نقد مابقی دو سال تقسیط و تا 30 درصد نقد مابقی حداکثر 3 سال تقسیط خواهد بود.

http://www.Yazd-Online.ir/fa/News/93827/نحوه-تقسیط-اسناد-دریافتنی-تصویب-شد
بستن   چاپ