خبر یزد

آخرين مطالب

استاندار يزد:

بررسي اعتراضات نشان داد که انتخابات دقيقاً قانوني برگزارشده است اجتماعي

بررسي اعتراضات نشان داد که انتخابات دقيقاً قانوني برگزارشده است
  بزرگنمايي:

يزد آنلاين - استاندار يزد با تقدير از مجريان انتخابات و هيئت‌هاي نظارت بر برگزاري انتخابات پرشور و سالم گفت: بررسي اعتراضات نشان داد که انتخابات دقيقاً قانوني برگزارشده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، در مراسمي از هيئت‌هاي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان يزد تجليل شد.
«سيد محمد ميرمحمدي» در اين آيين با اشاره به تلاش دست‌اندركاران و مجريان انتخابات به‌ويژه هيئت‌هاي نظارت كه با دقت و متانت در اجراي كامل قانون مؤثر بوده‌اند؛ گفت: خوشبختانه هيئت‌هاي نظارت و مجريان انتخابات تمام سعي خود را در رعايت حق‌الناس به كار بستند.
وي با اشاره به وجود اعتراضاتي درزمينهٔ برگزاري انتخابات ادامه داد: براي اطمينان خاطر معترضين، تعدادي صندوق رأي بازشماري شد و براي معترضين کاملاً مشخص شد كه انتخابات دقيقاً قانوني برگزارشده است و اين براي ما بسيار ارزشمند است كه هم مجريان و هم مراقبين و نمايندگان شوراي نگهبان و هم بازرسين با همكاري، اين انتخابات را به‌خوبي برگزار كردند.
ميرمحمدي با اشاره به مشاركت 4/93 درصدي مردم يزد و ثبت رکوردي جديد در کشور عنوان کرد: اين مشاركت سياسي نشان از حضور و آگاهي و درك عميق سياسي مردم استان داشت و که بايد تشکر کرد و از سوي ديگر از نامزدهايي كه به ميدان آمدند و تمام كساني كه سهمي در افزايش مشاركت داشتند نيز تشكر مي‌كنم.
وي با تقدير از هيئت‌هاي نظارت كه با برنامه‌ريزي دقيق و مستمر و ارائه آموزش‌هاي لازم و تعيين اعضاي هيئت‌ها موجب برگزاري انتخابات پرشور شدند؛ افزود: خوشبختانه آنچه مدنظر مقام معظم رهبري در تحقق مشاركت حداکثري و حضور پاي صندوق‌هاي رأي بود اتفاق افتاد و اين انسجام ملي ما را در جهان بازتاب داد كه نشان از وحدت و همدلي و پايبندي به‌نظام و انقلاب بود.
استاندار يزد، حضور خيره‌كننده مردم تا آخرين دقايق را بسيار ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: بسياري از مردم به دليل ازدحام جمعيت در پاي صندوق‌ها، از رأي دادن در ساعت مقرر كه براي اولين بار در تمام انتخابات گذشته رعايت شد بازماندند و بعد از دوازده شب نيز هيچ رأيي اخذ نشد. بااين‌حال مشاركت بسيار بالابود و تمام خبرنگاران خارجي شاهد اين حضور بسيار باشكوه مردم بودند و دهان بسياري از ياوه‌گويان به جمهوري اسلامي با همين حركت مردم بسته شد و اقتدار سياسي كشور در جهان به‌خوبي حفظ شد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به حوادث تروريستي اخير در کشور و شهادت تني‌ چند از هم‌وطنان تصريح کرد: بعد از انتخابات نيز توطئه عوامل داعش را سپاه قدرتمند كشورمان با پرتاب موشك‌ها قاطعانه و محكم پاسخ داد و با اين حركت توجه جهانيان به اقتدار نظامي ما نيز جلب شد.
ميرمحمدي با بيان اينکه ازنظر امنيت در انتخابات نيز اقتدار نيروهاي انتظامي کشور در جهان ثابت شد و تمام جهانيان از اين اقتدار مطلع شدند؛ اضافه کرد: در تمام انقلاب هدف دشمن اين بوده كه اقتدار داخلي را بشكند و هنوز هم اين هدف را دنبال مي‌كند. آن‌ها با ايجاد گروهك‌هاي مختلف در نظر داشتند بين مردم اختلاف بيفكنند كه با درايت حضرت امام (ره) خنثي شد.
وي از ديگر دسيسه‌هاي دشمن را ايستادگي در برابر کشور با شروع جنگ خواند كه بازهم اين مردم با مجاهدت در دفاع از كشور برآمدند و پيروزمندانه جنگ تحميلي را بعد از هشت سال بدون اينكه يك وجب از خاك را ازدست‌داده باشد تمام كرد.
استاندار يزد حرکت بعدي دشمن را وضع تحريم‌هاي ظالمانه برشمرد كه دشمنان در آن نيز توفيقي نداشتند و گفت: در ادامه داعش را به وجود آوردند تا چهره اسلام را خراب كنند و به ايران هم آسيب بزنند و علي‌رغم همه تلاش‌هايي كه براي ضربه زدن به ايران و جمهوري اسلامي داشتند به هيچ نتيجه‌اي نرسيدند.
وي تصريح کرد: پس از بيهوده ديدن همه تلاش‌هايشان عليه کشور، در اين زمان اروپاييان به نتيجه رسيدند كه با ايران بايد تعامل و مذاكره كنند و همه اين نتايج از اقدامات مردم و دولت با همدلي و همكاري انجام شد و هوشياري مردم و دست‌اندرکاران انتخابات در رعايت مر قانون باعث شد كه جلوي سو استفاده دشمنان گرفته شود و صحنه‌هاي شكوهمندي به وجود آمد و دنيا انگشت حيرت به دهان گرفت كه اين ملت اين‌گونه در دفاع از نظام به صحنه آمد.
ميرمحمدي از ديگر موارد اتحاد و انسجام را روز قدس دانست و گفت: اگر روز قدس امسال را در كشورهاي اسلامي با دو دهه قبل مقايسه کنيم مي‌بينيم که همه حول اين موضوع محوري جهان اسلام به تفاهم رسيده‌اند و اسراييل هم نگراني خود را از اين‌همه توفيقات كه در جبهه‌هاي مختلف ما به اسراييل نزديك شده‌ايم و ترس و دلهره در دل آن‌ها انداختيم نشان مي‌دهد.
استاندار يزد تصريح کرد: شعار اول انقلاب با اين مضمون كه " آمريكا در چه فكريه ايران پر از بهشتيه" روزبه‌روز بيشتر اثبات مي‌شود و از خداوند قادر و توانا مي‌خواهم كه ما را از غفلت دور كند و تلاش‌هاي شما عزيزان نيز موردتوجه خداوند قرار گيرد.
























































































لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/4311/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

آبگیری 30 درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به 21 رشته قنات

مصاف پاریزه رکردستان با نماینده یزد

تخصیص بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه 7 اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی 3 استان

اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه

اوقات شرعی جمعه 7 اردیبهشت در یزد

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

داستانک/ انسان های بازنده

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

سگ رباتیک با قابلیت شعله‌افکنی تا فاصله 10 متری

فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟

نجات 18 نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد

استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد

چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید

آبگیری 30 درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به 9 منزل مسکونی

بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

نجات 18 نفر از سیل در روستای شادکام بافق

تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور

اختصاص 3000 میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی

انتقال چای قاچاق با قطار

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود

مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود