خبر یزد

آخرين مطالب

دکتر روحاني در آيين تحليف در مجلس شوراي اسلامي :ب

بزرگترين سلاح ما رأي ملت ما است/ جهان بداند هرگونه نقض برجام با واکنش يکپارچه ملت و دولت ايران مواجه خواهد شد سياسي

بزرگترين سلاح ما رأي ملت ما است/ جهان بداند هرگونه نقض برجام با واکنش يکپارچه ملت و دولت ايران مواجه خواهد شد
  بزرگنمايي:

يزد آنلاين - رييس جمهور در مراسم تحليف تصريح کرد: گر چه مسئوليت من برخاسته از آراء اکثريت مردم است، اما امروز من به عنوان رييس جمهوري اسلامي ايران، مکلف به استيفاي حقوق و مصالح همه مردم هستم و انجام اين تکليف بدون همراهي و همکاري همه ارکان نظام و حضور و مشارکت آحاد ملت ميسر نخواهد بود.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد و به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري ؛ حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني در اين مراسم که روساي قوا، اعضاي شوراي نگهبان، نمايندگان مجلس، وزرا و معاونان رييس‌جمهور و همچنين ميهمانان و مقامهاي ارشد کشورهاي خارجي شرکت داشتند، با خيرمقدم به همه ميهمانان و گراميداشت ياد بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي، شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز کشورمان و تبريک ميلاد امام رضا (ع) گفت: امروز 14 مرداد، يکصد و يازدهمين سالروز روزي است که ايران تازه‌اي از ميان آشفتگي هاي فراوان سر برآورد و حماسه‌اي نو آفريد و نهضت مشروطيت ايران به عنوان نخستين قيام ملي مردم خاورميانه پيروز شد.
دکتر روحاني افزود: اين حرکت، دو مفهوم بنيادين حکومت قانون و حاکميت ملي را براي ملت و دولت ما به ارمغان آورد و در واقع نخستين قيام ملي مردم آسيا براي آزاديخواهي در اين قاره کهن بود. از آن روزگار تا به امروز دقيقا يکصد و يازده سال مي‌گذرد . در اين فاصله برنامه انقلاب مشروطيت براي محدود کردن اقتدار پادشاهان ايراني با فراز و نشيب فراوان روبرو گرديد و در نهايت متأسفانه به انحراف کشيده شد.
رييس جمهور اظهارداشت: ملت ايران براي برپا داشتن اصول آزادي، حکومت قانون، حاکميت ملي و اعتقادات خود فداکاري‌هاي فراواني کرد و در نهايت انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد. اکنون قريب به 40 سال از استقرار اسلاميت و جمهوريت در ميهن ما مي‌گذرد و امروز دوازدهمين دوره رياست جمهوري اسلامي ايران آغاز مي‌شود.
دکتر روحاني با اشاره به اينکه از آن زمان تاکنون عالي‌ترين مقام اجرايي کشور با رأي مستقيم تک تک شهروندان انتخاب مي‌شود، تصريح کرد: مردم آگاه و هوشيار ايران با خلق حماسه ارديبهشت و مشارکت کم نظير خود در انتخابات رياست جمهوري، بار ديگر با ما به روشني سخن گفتند و نظرات خود را با صراحت اعلام کردند.
رييس جمهور خاطرنشان کرد: آنان با زبان رأي خود گفتند چه مي خواهند و چه نمي خواهند و با رأي اعتماد مجدد و معنادار خود، رويکرد و راهي را انتخاب کردند که 4 سال در معرض آزمون و نقد و ارزيابي همگان قرار داشت. از اين پس ما بايد پاسخگوي آن شور و شعور مردمي باشيم که باز به کشور، نظام و به دولت اعتبار و حيثيت مجدد بخشيدند.
دکتر روحاني گفت: رأي مردم در 29 ارديبهشت يک حادثه نبود بلکه حاصل يک بلوغ اجتماعي بود که مي‌توان و بايد در آن، دامنه تغييرات و دايره خواسته‌هاي جامعه ايران را ديد و دستگاه اجرايي را به رنگ آن نيازها و خواسته‌ها درآورد. منتخب ملت بايد به درستي بداند که از ميانه چه خواسته‌ها و آرايي برآمده است و چه عهدي با مردم دارد که بايد تا پايان به برنامه و وعده‌هاي خود وفادار بماند.
رييس جمهور تصريح کرد: اين دولت مي‌خواهد دولتي معتدل باشد که نه با هر پرخاشي بترسد و تسليم شود و نه با هر هيجاني برآشفته شود و بجنگد. ما دولتي مصلح هستيم چه در سياست داخلي و چه خارجي که صلح را برجنگ و اصلاح را بر جمود ترجيح مي‌دهيم.
دکتر روحاني خاطرنشان کرد: ما هميشه آماده دفاع از ملت خود هستيم اما دفاع را فقط با سلاح ممکن نمي‌دانيم ما پشتيبان نيروهاي مسلح خود هستيم، اما بزرگترين سلاح ما رأي ملت ما است. ملتي که بيش از 41 ميليون رأي در صندوق آراء دارد، هرگز در بن‌بست قرار نمي‌گيرد، اين رأي نه تنها پشتوانه دولت و مجلس که پشتوانه ارتش و سپاه نيز است.
رييس جمهور با تاکيد بر اينکه در کشور ما حاکميت دوگانه‌اي وجود ندارد، گفت: صلح ما به سلاح ما متکي است و سلاح ما بر صلح ما تکيه دارد. برجام نمونه‌اي از وفاق ملي در ايران است. بي شک بدون پشتوانه و رأي ملت، حمايت مقام معظم رهبري و هماهنگي مجلس و نيروهاي مسلح با دولت منتخب مردم ،برجام به فرجامي نمي‌رسد و ادامه نمي‌يافت اما جهان بداند که هرگونه نقض تعهدات در اين معاهده بين‌المللي با واکنش يکپارچه ملت و دولت ايران مواجه خواهد شد.
دکتر روحاني خاطرنشان کرد: بايد بپذيريم که نيازمند درک مشترک و توافق عملي بر سر مسايل ملي، مصالح ملي و فرصت‌هاي ملي هستيم و روي آوردن به تفاهم ملي و همکاري ملي ضرورتي تاريخي است.بايد بدانيم همه ما در اين درياي طوفاني يک کشتي و يک کشتي بان داريم و بايد با قطب نماي خواست ملت و سربلندي ايران اسلامي با هم تلاش کنيم.
رييس جمهور با بيان اينکه مردم‌سالاري ديني تنها دستاورد نظام جمهوري اسلامي نبوده و به توفيقات بزرگ ديگري نيز دست يافته است، گفت: توفيقاتي همچون استقلال کشور، امنيت بي‌نظير، اقتدار نيروهاي مسلح و توسعه توان دفاعي، نفوذ قابل توجه در قلوب مردم منطقه که حاصل پايداري ما در سياست حمايت از مظلوم و هزينه دادن در راه آن بوده و همچنين ارتقاء موقعيت کشور در نظام بين‌المللي که نتيجه پيروي از اصول حکمت، عزت و مصلحت در سياست خارجي بوده است. اما بايد به هوش باشيم که حفظ اين دستاوردها و استمرار توفيقات کشور مستلزم برخورداري از يک اقتصاد قوي، پويا و تأثيرگذار در عرصه جهاني و منوط به توسعه علمي و تکنولوژيک در کشور است.
رييس جمهور افزود: در 4 دهه گذشته پيشرفت‌هاي قابل توجهي در کشورمان حاصل و سرمايه‌گذاري‌هاي زيادي در زيرساخت‌ها انجام شده است. در بسياري از مناطق محروم و دوردست، بهبود هاي قابل توجهي در استانداردهاي زندگي مردم ايجاد شده و فاصله فقير و غني به طور معنا داري نسبت به ابتداي انقلاب اسلامي کاهش يافته است. امروز سطح آموزش و بهداشت و درمان در کشور از استانداردهاي مناسبي در مقايسه با ديگر کشورهاي دنيا برخوردار است.
دکتر روحاني خاطرنشان کرد: دولت يازدهم در ادامه دستاوردهاي پس از انقلاب اسلامي نيز تحولات بزرگي را در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياست داخلي و خارجي ايجاد کرده که از آن جمله بازگشت ثبات اقتصادي به بازارهاي مختلف بويژه بازار ارز، کاهش نرخ تورم و تک رقمي کردن آن، رشد اقتصادي از رشد منفي به رشد کم سابقه دو رقمي در سال گذشته و دست يابي اشتغال بيش از 600 هزارنفري در دولت يازدهم است.
رييس جمهور اضافه کرد: دستاورد مهم ديگر دولت يازدهم افزايش توليد بيش از يک ميليون بشکه نفت در روز و بازپس‌گيري سهم ايران در بازار جهاني و جهش بزرگ در توليد گاز و تکميل زنجيره ارزش افزوده نفت در کشور است. در حوزه رفاه و تأمين اجتماعي نيز گام‌هاي بزرگي در جهت حمايت از اقشار کم‌درآمد برداشته شده و با اجراي طرح بيمه همگاني، امروز همه ايرانيان تحت پوشش بيمه درماني قرار گرفته‌اند، از سوي ديگر پس از اجراي طرح سلامت سهم پرداختي از سوي مردم در هزينه‌هاي درماني ،کاهش چشمگيري يافته است.
رييس جمهور ادامه داد: در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات تحول بسيار بزرگي در زيرساخت‌ها بوجود آمده است، به گونه‌اي که دسترسي مردم به اينترنت پرسرعت و اطلاعات بهنگام از طريق فضاي مجازي بيش از 10 برابر شده که اين دسترسي نقش مهمي در توسعه کسب و کارهاي مرتبط نيز ايفا کرده است.
دکتر روحاني با اشاره به اينکه در عرصه سياست داخلي دولت يازدهم اقدام به تهيه سند حقوق شهروندي نمود و آن را به دستگاه‌هاي اجرايي کشور، ابلاغ کرد که دولت دوازدهم نيز ادامه همين راه را در دستور کار خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: با وجود تمامي دستاوردهاي با ارزش 4 دهه گذشته کشور، ما همچنان با مشکلات بزرگي مانند بيکاري جوانان، بحران آب و وضعيت آلودگي هوا مواجه ايم.
رييس جمهور تاکيد کرد: برنامه محوري دولت دوازدهم مبتني بر همان شعار انتخابات يعني آزادي، امنيت، آرامش و پيشرفت است.
دکتر روحاني با بيان اينکه انجام اصلاحات اقتصادي نيازمند فراهم آوردن برخي مقدمات است، گفت: ما از ابتداي دولت يازدهم يک مسير 8 ساله را براي انجام اصلاحات اقتصادي طراحي کرديم و در 4 سال ابتدايي يعني طي دولت يازدهم دستيابي به ثبات اقتصادي در داخل کشور و ايجاد تعامل پايدار و بلندمدت با کشورهاي ديگر را به عنوان پيش‌نياز انجام اصلاحات هدف‌گذاري کرديم.
رييس جمهور افزود: دولت همچنين دست خود را براي همکاري در اجراي اين برنامه مهم به سوي تمام ارکان کشور و همه اقشار مردم و جريان‌هاي سياسي و اجتماعي دراز مي‌کند.
دکتر روحاني خاطرنشان کرد: امروز مردم شريف و صبورمان از ما انتظار دارند که نشان دهيم مي‌توانيم عليرغم اختلاف‌نظرها حول تشخيص مسايل کشور و يافتن راه‌حل براي آنها همفکري کنيم و با ساز و کارهاي موجود در نظام جمهوري اسلامي ايران و با هدايت رهبري معظم انقلاب به يک اتفاق نظر براي سياست‌گذاري و اقدام دست يابيم و نشان دهيم که مسايل فرعي و جنجال‌هاي سياسي ما را از مسايل اصلي کشور باز نمي‌دارد.
رييس جمهور افزود: در گذشته با همراهي يکديگر از مراحل سخت‌تري همچون موج ترور، جنگ، تحريم‌ها و فشارهاي مستمر دشمنان خارجي عبور کرده‌ايم و همواره وحدت کلمه رمز پيروزي ما بوده است.
دکتر روحاني با بيان اينکه اين دومين باري است که مراسم تحليف در حضور ميهمانان گرانقدر خارجي برگزار مي‌گردد، گفت: مايلم با استفاده از اين فرصت از حضور ميهمانان خارجي در اين مراسم قدرداني کرده و تأکيد نمايم که خط مشي اين دولت همچنان تعامل گسترده و متوازن با جهان است که در سخنان اخير مقام معظم رهبري در مراسم تنفيذ نيز مورد تصريح مجدد قرار گرفت.
رييس جمهور تاکيد کرد: تعامل سازنده با کشورهاي جهان، تعميق پيوند با کشورهاي همسايه و منطقه و افزايش سطح همکاري‌ها با کشورهاي دوست نه فقط يک انتخاب آگاهانه، بلکه ضرورتي است که صلح و امنيت بين‌المللي در گرو تحقق آن است.
دکتر روحاني اظهار داشت: عبور از تهديدات خطرناک و تحولات پيچيده دوران گذار کنوني جز با افزايش تماس‌ها و مراودات و نهادينه کردن گفتگو بين دولت‌ها و ملت‌ها امکان‌پذير نيست.
رييس جمهور با اشاره به اينکه براساس اين رويکرد در طول 4 سال گذشته اقدامات مهم و قابل توجهي در حوزه سياست خارجي کشور انجام شده است، گفت: حل و فصل موضوع هسته‌اي و خارج شدن پرونده هسته‌اي از فصل هفتم منشور ملل متحد و لغو قطعنامه‌هاي شوراي امنيت و همچنين لغو تحريم‌هاي ظالمانه در حوزه هسته‌اي ، يکي از بزرگترين دستاوردهاي دولت يازدهم بوده است.
دکتر روحاني اضافه کرد: گرچه تاکنون گره‌هاي زيادي از اقتصاد کشور در حوزه تحريمي گشوده شده، اما بدعهدي‌هاي آمريکا در اجراي برجام به دليل اعتياد حاکميت اين کشور به سياست غيرقانوني و ناکارآمد تحريم و تحقير، غيرقابل اعتماد بودن آمريکا به عنوان شريک و يا حتي طرف مذاکره را براي جهان و حتي متحدين ديرين آمريکا به اثبات رسانده است.
رييس جمهور اظهار داشت: از سوي مردم و مسئولين کشور به صراحت اعلام مي‌کنم که جمهوري اسلامي ايران آغازگر نقض برجام نخواهد بود، ولي در مقابل تداوم بدعهدي‌هاي آمريکا نيز ساکت نخواهد نشست.
ملت ايران ثابت کرده است که احترام را با احترام و تحريم و تحقير را با اقدام متناسب و استقامت و مقابله به مثل پاسخ خواهد داد.
دکتر روحاني تصريح کرد: ما با نوآمدگان جهان سياست کاري نداريم، اما به کهنه سواران اعلام مي‌کنيم که مي‌توان تجربه برجام را به يک الگو در روابط و حقوق بين‌الملل تبديل کرد. مي‌توان از اين استثنا قاعده‌اي ساخت؛ آنان که قصد پاره کردن برجام را دارند، بدانند که با اين کار طومار عمر سياسي خود را پاره خواهند کرد و جهان اين بدعهدي آنان را فراموش نخواهد کرد. آنان که خود را جزو بازندگان برجام مي‌دانند، مي‌توانند در صف بهره‌مندي از اين عرصه برد – برد قرار گيرند و به اشتباهات خود پايان دهند.
رييس جمهور ادامه داد: امروز روزگار، رونمايي از مادر بمبها نيست، بياييد از مادر مذاکرات رونمايي کنيم. امروز روزگار رونمايي از مادر تحريم‌ها نيست، بياييد از مادر همکاري‌ها رونمايي کنيم؛ مذاکره‌اي بزرگ بر سر جهان جديدي که در آن کشوري مانند ايران، برج بلند دمکراسي است؛ برجي که دست کم 111 پله دارد، از 111 سال پيش تاکنون. جمهوري اسلامي ايران که اقتدار و پيشرفت خود را نه از قدرت‌هاي بزرگ و يا ائتلافهاي بين‌المللي، بلکه از مردم فرهيخته، با ايمان و دلاور خود مي‌گيرد آماده همکاري براساس احترام متقابل و منافع مشترک است.
دکتر روحاني خاطرنشان کرد: در حضور 105 هيأت نمايندگي شامل روساي کشورها و دولت‌ها، روساي مجالس، وزرا، نمايندگان ويژه و سازمان‌هاي مهم بين‌المللي جهان که مفتخر به ميزباني آنان در کانون مردم‌سالاري ايران هستيم، اعلام مي‌کنم دولت جمهوري اسلامي ايران براي همکاري با هر يک از کشورهاي شما هيچ‌گونه محدوديتي ندارد.
رييس جمهور گفت: جمهوري اسلامي ايران خواهان بهترين روابط با همسايگان خود است؛ علقه‌هاي ديني، تاريخي و فرهنگي با همسايگان، زمينه‌هاي مناسب براي همگرايي منطقه‌اي فراهم آورده است. ما دست دوستي به سوي همسايگان خود دراز مي‌کنيم و اعتقاد داريم که تنها از طريق گفتگو و همکاري منطقه‌اي مي‌توانيم در جهت آرامش، بالندگي و پيشرفت منطقه قدم برداريم.
رييس جمهور خاطرنشان کرد : قدرت‌هاي خارجي که تنها به فکر منافع کوته‌بينانه خود هستند و با فروش ميلياردها دلار تسليحات باعث بي‌ثباتي و تشنج بيشتر در منطقه شده‌اند، تنها بذر اختلاف و دو دستگي را مي‌افشانند تا از آب گل‌آلود ماهي بگيرند.
دکتر روحاني با تاکيد بر اينکه ايران به دنبال منطقه‌اي قدرتمند، با ثبات، پيشرفته و بهم پيوسته‌ است ، گفت: ما مي‌خواهيم صداي اعتدال، منطق و گفتگو را به صداي غالب در منطقه تبديل کنيم تا از اين منطقه که مهد اسلام رحماني و اديان الهي است ، صداي افراط و نفرت و خشونت هرگز به گوش نرسد.
رييس جمهور تصريح کرد: اميدواريم پس از سال‌ها آزمون و خطا به اين درک مشترک رسيده باشيم که تنها راه ريشه‌کن کردن تروريسم ؛ اين معضل جهاني، اعتماد به مردم و کسب مشروعيت از صندوق رأي از يکسو و همکاري فراگير منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي از سوي ديگر است.
رييس جمهور اظهارداشت : همانگونه که در 4 سال گذشته همواره گفته‌ايم و کوشيده‌ايم، حل بحران هاي منطقه‌اي مثل بحران سوريه و يمن جز با توقف جنگ و خشونت ، کمک رساني فراگير انساني، مبارزه مشترک با افراط و ترور، مذاکره سوري – سوري و همچنين يمني – يمني و پذيرش رأي و نظر مردم اين کشورها توسط همه فعالان منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي امکان‌پذير نيست و اين دعوت اصلي ما از همه کشورهاي منطقه و جهان براي پيوستن به ابتکارات سياسي براي پايان دادن به کشتار و آوارگي و نابودي زيرساخت‌هاي اين دو کشور است.
دکتر روحاني در ادامه خطاب به روساء و مسئولين عالي‌رتبه کشورهاي حاضر در اين مراسم، تاکيد کرد: ايران امن و مردم‌سالار، با سرمايه‌هاي عظيم انساني و طبيعي و موقعيت ويژه جغرافيايي، آماده همکاري با کشورهاي شما در پيشبرد منافع مشترک است. همکاري ما عليه هيچ کشوري نيست و به صلح و ثبات و امنيت در منطقه و جهان کمک خواهد کرد، اميدوارم اين مراسم و حضور معنادار شما رهبران و مسئولين عالي‌رتبه از سراسر جهان، آغازي دوباره براي گسترش هر چه بيشتر پيوندها در جهت منافع مردمان ما و ثبات و آرامش در منطقه و جهان باشد.












لینک کوتاه:
https://www.khabareyazd.ir/Fa/News/4645/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد

آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد

اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال

میزبانی چادرملو از نفت و گاز گچساران

مدیرکل دامپزشکی یزد: با کشتار غیرمجاز دام برخورد می‌شود

ثبت رکورد جدیدی در نمایشگاه بین‌المللی یزد

قتل راننده تاکسی ترکیه ای به دست مسافر ایرانی

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار

ماجرای دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر

امیرعبداللهیان: قصد پاسخگویی به اسرائیل را نداریم

فعالیت 103 اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد

برخورد قضایی با پرنده فروشان دوره گرد در بافق

تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت

امید آفرینی و مشارکت عمومی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

«از هرات تا تهران» آماده نمایش شد/2 انتصاب در انجمن سینمای جوانان

استاندار یزد: گره‌های ذهنی حجاب پاسخ داده شود

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

به‌کارگیری توانمندی داخلی در تعمیر تجهیزات خط میبد - نائین

اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک

پیروزی نماینده بافق در مرحله پلی‌آف فوتسال

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

رشد درآمد‌های وصولی گمرک یزد

کمک کانون آستان قدس شهید چمران یزد به آزادی زندانیان غیر عمد

اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارت به شبکه زیرساختی قنوات

«از هرات تا تهران» آماده نمایش شد

دستگاه‌ها وظایف خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی‌تر دنبال کنند

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

رشد 7 برابری استقبال از رویداد ایده شو

افتتاح طرح‌های بزرگ در بهاباد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

بررسی و کنترل وضعیت آبگیری بندهای تغذیه مصنوعی در حین وقوع سیل

دلیل تعویق بهره برداری خط انتقال آب از دریا به استان چیست؟

طرح‌های بزرگی در بهاباد افتتاح می‌شود

اجرای ضوابط مناسب سازی مستلزم همکاری همه دستگاه ها

برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان

پیروزی تیم پاس بافق در هفته اول مرحله پلی آف لیگ دسته 2 فوتسال

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارد